Thanks You mY fRIENDS

iNI LAH UNGKAPAN YANG BOLEH aku berikan kepada mereka..
Nak tau pada siapa..hemmmm
"KEPADA SEMUA  KAWAN KU YANG DAH PUN MENJADI FOLLOWER BLOG AL-HIKAYAT"
dan kepada semua yang sudi membaca blog aku, walaupun tak jadi follower....... 
Follower Al-Hikayat sebenarnya mereka ini adalah blogger hebat, blog mereka menarik, mereka dah punya ramai follower dalam blog masing-masing..
"TAPI, MEREKA SUDI MENJADI FOLLOWER KEPADA BLOG AKU...terharu rasenye.."
Mereka adalah;

  1. gule guli momoe - budak-gile-cokelat.blogspot.com
  2. helmi - hemdahl.blogspot.com
  3. arein - aienalmardhia.blogspot.com
  4. syed hakimi - mimpiencikkimi.blogspot.com
  5. phoged(dk4me)
  6. eqbalzack
  7. E-Da - zaridahzuber.blogspot.com
  8. Layla Yuki - laylamessy.blogspot.com
  9. abang long
  10. aniline - storiesofbellaluna.blogspot.com
  11. Elip Afats - elipafats1493.blogspot.com (dia nih kawan sekolah aku)
  12. mia - zanarita.blogspot.com 
  13. Sarah Nadia
"Terima kasih atas kesudian kalian..Aku amat menghargainya" 

Comments

Popular Posts