Maafkan aku wahai isteri ku

Bahana FB
Bukanlah niatku menyakiti hati mu
Guarauan ku menjadi prasangka
Aku tidak mahu ia menjadi bencana
Dari catatan gurauan dalam wall isteri ku menimbulkan kemarahan
Aku tidak mengenali mereka secara lahirnya...maklumlah nama pun Facebook
Kita add ikut suka...nak banyakkan friend list..
Tapi...tak sangka ada pulak kawan sekampung awak..
Lalu kami mengusik dalam wall...
Lalu menjadi punca kemarahan..secara rasionalnya jika ada skandal mana ada orang nak update dalam wall isteri sendiri...tentu tak masuk akal..dan lagi aku memang manusia yang suka mengusik...
Wahai isteri ku..fahamilah daku...hanya kamu dan anak-anak di hati ku..
Walaupun kamu mencabar kelakian aku..aku masih cuba bertahan....demi anak-anak ku..
Biarlah ini Allah yang menjadi penentu...
Suami mu ini masih mahu bersabar...walau pun kata-kata mu melukakan hatiku...aku tetap memaafkan mu..
Aku mohon kau memaafkan ku dan semoga Allah memberi petunjuk Nya..

Comments

Popular Posts