Followers

Tuesday, August 31, 2010

Hari Shopping Merdeka Vs Shopping Raya

Hari ni bawa anak-anak shopping baju raya sempena hari merdeka, strateginya nak dapat diskaun merdeka ..tah ler..aku tengok harga macam sama jer...apa pun demi anak-anak..

Tengok ler..siap posing lagi tu..



Kalau kat Ipoh nie..UO tempat pilihan kami setiap musim perayaan..


Hah..dah tak tau nak pilih yang mana pulak..kaki dah lenguh nie..


Aku nak amik gambar orang langgar dari belakang..bergoyang ler jadinya..apa dia orang ingat kasut nak habis kot...


Alahai...10% jer diskaun..Bagi ler lebih skit..Merdeka katakan..


Punya banyak kasut..sampai dah main longgok jer...Minah promoter pun dah tak larat nak layan..


Dah dapat sandal..cuba dulu..


Nak songkok ker nak main songkok...kakak kedai tu dah jeling jer. Nak marah tak bulih, muka dia pun masam jer...apa taknya...dia susun orang teraburkan..dia susun orang terabur kan..dah lah puasa...aku kata sabor jer ler dik..pahala tu, sebab keje dengan ikhlas..hehe 



Ni dah mula melarat lak...Nak beli video game..tengok kat belakang tu..Baju biru belang-belang tu dah pegang stereng PS2...Weh..tak boleh jadi nih..Aku kata jom kita balik...tak lalu lagi dah ...dah mula kelain pulak ni...Maka kami pun balik setelah 4 jam berasak-asak dalam Uda Ocean nih..

No comments: