Duduk ajer...punggung terkeluar


Semalam aku keluar makan malam disebuah kedai tomyam..sambil menikmati juadah makan malam, kami bersembang..
Kemudian datang seorang awek bersama boyfriend nya duduk di meja depan aku..
Awek nih duduk membelakangi aku, baju terrangkat sebab ketat, sendat dan singkat...dan paling teruk seluar jeans dia melurut hingga nampak lurah punggung...
ehhh..dalam hati aku...mana underware dia...tak pakai ker..
Hati aku dah tahan sabar..geram nih...
selesai makan aku panggil pelayan kedai...mintak dia kira..
lepas tu aku mintak pinjam pen pelayan ni...
Aku ambik kertas tisu atas meja dan aku tulis...
"Punggung awak jadi tontonan orang belakang, awak tak rasa malu ker"
aku pun berlalu sambil menoleh kelihatan awek tu mengelabah menarik baju dan seluar nya..

Comments

Popular Posts