HIMPUNAN CERITA BAPAKU, BAPA DURJANA#2

Aku akan terus menulis tajuk ini demi kebaikan insan yang kita sayangi. Ia juga adalah iktibar kepada masyarakat, dan juga untuk memberikan idea kepada pembaca untuk membuat kesimpulan diatas peristiwa ini.

#1 Ampang 7 Mac 2014
Cucuh Kemaluan anak dengan rokok

Kejadian ini berlaku di Taman Tasik Permai dimana seorang kanak-kanak perempuan yang baru berusia 5 tahun telah didera oleh bapa sendiri lebih 1 tahun lamanya. Dilaporkan badan mangsa penuh berbirat dengan kesan dilibas dengan penyangkut baju dan kepalanya dibotakkan. Selain itu terdapat kesan dibadannya melecur akibat disiram dengan air panas. Dan, sangat menyedihkan adalah kemaluan kanak-kanak perempuan ini dicucuh dengan api rokok. Adik mangsa yang berusia 3 tahun juga menjadi mangsa deraan BAPA DURJANA, tapi keadaannya tidak seserius kakaknya.

Perkara ini terbongkar apabila seorang jiran yang perihatin telah menberanikan diri untuk membawa mangsa ke hospital untuk diberikan rawatan WALAUPUN telah dihalang oleh IBU kanak-kanak tersebut...
Bagaimana pun SI BAPA DURJANA telah melarikan diri..... (Mungkin akibat takut didera :-( )


"SYABAS KEPADA JIRAN YANG PERIHATIN"

#2 Disyaki dipaksa mengemis

Seorang bapa telah membawa anak lelakinya yang berusia 10 tahun ke hospital untuk mendapatkan rawatan. Setelah diperiksa diseluruh tubuh kanak-kanak itu penuh dengan kesan lebam berbirat dari kesan dipukul. Polis mengesyaki bahawa anak itu dipaksa untuk bekerja sebagai pengemis. Bapanya seorang warga Myanmar telah ditahan untuk siasatan.



Comments

Popular Posts